شنبه ۰۲ مرداد ۰۰ | ۱۵:۳۰ ۴ بازديد
وقتي يك ارائه بصري از دادهها را تصور ميكنيد اغلب دادهها به صورت عددي در ذهن مي آيد: درصدها، تعدادها، زمان ها و امثال آن. كار با اين نوع دادهها نسبتاً سادهتر است. مقياس بندي اين دادهها هم بهتر صورت مي گيرد. ما براي تركيب يا جداسازي اين دادهها اطلاعات بيشتري در اختيار داريم.
با اين همه ميدانيم كه هميشه نميشود فقط با اعداد سر و كار داشت. در برخي حوزه هاي كاري يا پروژه هاي خاص جمع آوري و تحليل متون براي يافتن ديدگاهي كه موجب يك تغيير مثبت در فرايند كار شود.
در آخرين بلاگ پست پيپينگ، به تعريف دادههاي كيفي، راه مناسب براي استفاده از دادههاي كيفي براي ارتباط تصويري با مخاطب و چگونگي اعمال تحليل كمي براي داده هاي كيفي پرداختهايم.