چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ | ۱۳:۴۵ ۵ بازديد
صاحبان كسبوكار با استفاده از امكاناتي كه اينترنت در اختيار آنها قرار ميدهد، ميتوانند ابتدا مخاطبان خود را شناسايي كنند و سپس با هدفگذاري آنها، تبليغات خود را در اينترنت به شكلي منتشر كنند كه عمدتا مورد توجه مخاطب هدفگذاري شده قرار گيرند.
تبليغات آنلاين مزاياي زيادي نسبت به تبليغات آفلاين و قديمي ارائه مي دهد. مانند وابسته نبودن به منطقه جغرافيايي، قيمت پايين تبليغات آنلاين، حضور در مكان هاي احتمالي توجه مشتري و ...
با استفاده درست از تبليغات آنلاين ميتوانيد از مزاياي بينظيري كه اين نوع تبليغات نسبت به تبليغات آفلاين دارد، استفاده كنيد.
ما در آخرين بلاگ پست پي پينگ، سعي كرديم تا علاوه بر توضيح كامل مزاياي تبليغات آنلاين، به بررسي ۶ روش رايج و مهم اين نوع تبليغات بپردازيم.
لينك: https://blog.payping.io/ways-of-online-commercial