شنبه ۱۵ آبان ۰۰ | ۱۷:۵۷ ۳ بازديد
يكي از دلايلي كه فروشگاههاي اينترنتي با شكست مواجه ميشوند، اين است كه روي كالاهاي پرفروش اينترنتي تمركز كافي نميگذارند.
متداول ترين استراتژي براي پيدا كردن محصولات پرطرفدار استفاده از فروشگاه هاي اينترنتي معروف خارجي و ايراني است.
شما در واقع با انتخاب محصولات ترند و پرطرفدار تبليغات را شروع ميكنيد. از آن جايي كه اين محصولات قبلا ثابت كردهاند در بستر اينترنت فروش خوبي دارند، پس شما نيز مي توانيد از فروش آن ها نتيجه بگيريد.
در آخرين بلاگ پست پيپينگ، با ۲۱ كالاي برتر در فروش اينترنتي و بهترين ويژگيهايي كه كالا ها براي فروش بهتر بايد داشته باشند، آشنا شويد!
لينك: