در كسب و كارهاي مختلف و مشاغلي كه مربوط به ارائه خدمات هستند، مبحث رضايت مشتري از اهميت بالايي برخوردار است. خيلي از كسب و كارها، رضايت مشتري را در اولويت خود قرار ميدهند كه همين موضوع باعث موفقيت روز افزون آنها خواهد شد.
در واقع رضايت مشتري يك مفهوم انتزاعي است كه عوامل متعددي در آن نقش دارد. رضايت مشتري كه با عبارت انگليسي Customer Satisfaction شناخته ميشود، نشان ميدهد كه محصولات يا خدمات چقدر پاسخگوي نياز و خواستههاي مشتري بودهاند.
ممكن است خيلي از كسب و كارها و مشاغل خدماتي در طول سالهاي كاري، تمركز خود را روي توليد محصولات جديد، برندسازي و اقدامات مشابه ديگر بگذارند. اما بايد بدانند كه در كنار توجه به اين موارد، تمركز روي بازاريابي و جزء جداييناپذير آن يعني رضايت مشتري، از اهميت بالايي برخوردار است.
در اين مقاله وبلاگ پي پينگ، درمورد رضايت مشتري و اهميت آن بيشتر توضيح داده ايم.
https://payping.io/blog/customer-satisfaction/#mce_temp_url#
سه شنبه ۰۹ آذر ۰۰ | ۱۳:۳۹ ۱۳ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است